Cele mai frumoase momente cu bunica

Bunica... Acesata femeie care pare ca le poate face pe toate. Cred ca nu exista vara in care sa nu merg la ea. Daca nu se intampla asta, nu ma puteam bucura de vacanta sub nici o forma si plangeam la mama sa ma duca de indata la bunica. Si mereu lacrimile mele aveau rezultatul scontat.
 
Odata ajunsa acolo 3 luni nu imi mai trebuia acasa. Imi placea acolo, fiindca draga mea bunica, imi facea toate poftele. Mereu ma intreba ce sa imi faca de mancare. Si ce ii spuneam, aia  imi facea. O iubeam la nebunie, si acum o iubesc la fel de mult. Mereu avea grija sa imi faca cele mai alese bucate si sa ma rasfete. Imi amintesc si acuma cand facea painea in cuptor, cum stateam lipita de sortul ei, si asteptam sa imi dea si mie o bucata de paine proaspat scoasa din cuptor. Sau atunci cand facea porumb fiert, o intrebam mereu, cat mai e pana va fi gata. Niciodata nu se servea ea prima, mereu imi dadea mie. Stia si atunci cand ne punem la masa, daca facea pui cu smantana ca batuca era a mea. Iar unchiul meu cel tinerel, ceda. Nu de alta dar nu prea avea ce sa faca.
 
Si exact asa se poarta si acuma cu fiica mea. Exact cum se comporta cu mine. I-ar face toata poftele, doar ca inca e prea mica sa ceara ce vrea. Iara daca cere, nu ii mai trebuie pana ajunge sa primeasaca. Imi amintesc cu drag de bunica si de momentele in care ne facea placintele ei groase. Erau ataat de bune, cu gem, sau cu branza. Desi nu puteam manca niciodata mai mult de doua.

Un comentariu:

  1. Informații frumoase aici, aș dori să vă împărtășesc toată experiența mea încercând să obțin un împrumut pentru a-mi extinde activitatea de îmbrăcăminte aici, în Malaezia. Într-adevăr a fost greu ca afacerea mea să se reducă din cauza bolii mele de scurtă durată, atunci când m-am vindecat am avut nevoie de un fond pentru a-l înființa din nou pentru a începe, așa că l-am întâlnit pe domnul Benjamin, un ofițer consultant de împrumut la Le_Meridian Funding Service. eu de proiectul meu de afaceri și i-am spus că dețin deja One și am nevoie doar de un împrumut de 200.000,00 USD mi-a dat un formular pentru a completa și am făcut și el mi-a cerut ID-ul meu valabil în câteva zile. Au făcut transferul și mi-a fost acordat împrumutul . Vreau cu adevărat să apreciez efortul de a încerca, de asemenea, să aduc acest lucru oricui caută împrumuturi de afaceri sau alte probleme financiare pentru a contacta Serviciul de finanțare Le_Meridian Pe e-mail: lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.com El este disponibil și pe WhatsApp Contact: +1 -9893943740.

    RăspundețiȘtergere