Reteta noua de bucate

Azi am incercat sa fac o altfel de reteta. M-am cam saturat de piureuri si cartofi prajiti, si alte combinatii de cartofi. Asa ca am incercat sa fac niste clatite cu carne si ciuperci. Imi place sa incerc retete noi, doar ca eu am o problema cu cantitatile.Ori fac prea putin, ori fac prea mult.
 
De data asta am incercat sa cumpar cantitatile in asa fel incat sa imi iasa o portie doar de test. Macar sa vad daca e buna retea sau ma rog, daca imi iese mie. Asa ca m-am apucat de gatit cu ajutorul sotului evident, si intr-o ora jumate am terminat. Au fost foarte bune. Ma asteptam sa fie putin gretoase, insa nu mi-au iesit deloc asa.
 
Am mai pus eu putina sare dupa ce le-am scos din cuptor, mi-am mai pus smantana, si au fost excelente. Sincera sa fiu nici nu ma asteptam ca sotului sa-i placa. El infuleca cu pofta cam orice gatesc eu. Si tare ma bucur cand face treaba asta. Fiindca imi da curaj sa incerc tot felul de retete, care altfel poate nu le-as incerca, de teama sa nu raman cu mancarea in frigider, sau si mai rau aruncata la gunoi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu