Mersul in parc

Mamele ca mine isi vor da seama despre ce vorbesc. Eu cand merg in parc cu mandra mea, nu ma agit prea tare. Adica nu ii duc haine de schimb, nu o imbrac sofisticat. Incerc doar sa fiu cu ochii in patru sa nu cumva sa o tranteasca vreun copil mai  mare pe jos.
 
Nu am sa uit, insa cum acum ceva vreme, dupa ce am iesit de la cresa, m-am oprit cu copila in parc. Si vine o mama din asta trendy-flendy, cu costum elegant, freza proaspat facuta, unghii false si alte alea. Avea o fetita nu mai mare decat era a mea atunci. Si evident nici hainele copilei nu erau mai prejos. Avea ceva camasuta cu dantele din bumbac, o fustita stil gogosar, margelute, tot felul de brizbrizuri. Si vad cum mama asta, scoate din poseta, niste servetele umede, si se apuca si sterge hinta.Dup-aia de parca nu era de ajuns, o mai da si cu solutie antibacteriana.
 
Serios? Ma gandeam. Femeia aia chiar era pe bune? Ma intreb daca nu cumva si-a crescut copilul intr-un glob de cristal.S i dup-aia se mira de ce o sa i se imbolnaveasca dupa ce intra copila aia in contact cu primul fir de praf.
 
Mai sunt si mamele alea care mereu urla: Denisa, nu umbla acolo? Maria nu te urca pe acolo? Pai si de ce mama saraciei ai venit cu copii in parc? Sa te enervezi pe el? Lasa-l domnule sa se bucure de joaca lui. Sa-i cada bine. Poate daca as fi si eu mai sarita de pe fix, le-as zice vreo doua. Dar prefer sa nu ma bag. Eu o las pe a mea sa se manifeste exact asa cum ii place. Poate la inceput o apostrofam si eu pentru orice tampenie, dar acuma mi-am dat seama ca nu are rost. Singura isi da seama ce nu e bine sa faca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu