Haideti sa fim mai buni

Nu pot sa nu observ ca lumea in care traim a devenit tot mai rea. Cu siguranta fiindca toti suntem ingrijorati de propria persoana, nu ne pasa de cel de langa noi. Daca te uiti la oamenii de pe strada, cred ca poti sa numeri pe degete cate persoane zambesc, asa pur si simplu. Mie o singura data mi s-a intamplat sa trec pe langa o tanara care canta, si mi s-a parut ciudat. Azi nimeni nu mai are putere sa se gandeasca si la aproapele sau.

Nu ma refer neaparat la a da ceva, ci pur si simplu la  a ajuta un om care a cazut pe strada. Sa ajuti un om caruia i s-a facut rau si sa mergi sa-i intinzi o mana de ajutor. Dar, pesemne ca majoritatea se gandesc ca e doar un truc pentru ca mai apoi sa fii talharit. Nu imi place sa gandesc asa. Poate respectiva persoana chiar a patit ceva si depinde de mine sa-l salvez. Stiu ca la un moment dat aratase la televizor cum a lesinat un om pe strada si timp de 15 minute nimeni nu l-a bagat in seama. Trist. Omul putea sa moara si nimeni nu a vrut sa faca nimic pentru a-i intinde o mana de ajutor.

Eu nu am avut ocazia sa ajut pe nimeni. O singura data, i-am dat unei fetite 2 lei fiindca isi dorea tare mult sa mearga la teatru si nu aveau parintii ei bani. Am avut asa un sentiment de fericire, cand am vazut cat de tare s-a bucurat. Copila aia nu isi dorea decat sa mearga la teatru. Atat. Si nu avea cum. Poate daca nu s-ar mai difuza la televizor atatea crime, jafuri si lucuri urate, lumea ar incepe sa gandeasca pozitiv.

Nu stiu daca a-ti observat dar de cele mai multe ori predomina stirile negative, in detrimentul celor pozitive. Trist. Imi vine greu sa cred ca nu poti gasi niste stiri pozitive, cu care sa mai bucuri oamenii. Cred ca cu totii ne-am saturat sa vedem cum fura tiganii sau cum s-au omorat doi vecini intre ei din cauza alcoolului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu