The Notebook- filmul care m-a marcat

Fiecare dintre noi, avem un film preferat. Un film pe care sa il savuram in liniste, si pe care sa il revedem cu placere de 10 ori, sa stim replicile pe de rost.Un astfel de film este pentru mine The Notebook.Filmul acesta m-a marcat profund, m-a facut sa vad altfel lucrurile , viata in sine o privesc cu alti ochi. Cred ca a fost singurul film la care chiar am plans pe bune. Recunosc ca nu eram curioasa sa vad filmul, fiindca am vazut reclama la televizor si mi s-a parut foarte romantic.Mai mult decat atat eram impreuna cu iubitul meu, si mi s-a parut excelent sa il vizionam impreuna. Prin urmare, ne-am asezat comozi in pat si am dat play.:) Eram absorbita de-a dreptul, de replici, de felul in care jucau actorii si de mesajul transmis. Probabil ca actorii au fost selectati dupa anumite criterii. De fapt mai mult ca sigur. Insa scena in care  cei doi se reintalnesc dupa atatia ani, mi s-a parut remarcabila. Filmul acesta m-a facut sa realizez ca intr-adevar mai exista dragoste adevarata, desi nu se vede acest lucru. La inceput nu prea ne-am prins noi care e de fapt firul epic, insa tocmai asta mi s-a parut interesant. Abia pe la mijlocul filmului iti dai seama ca de fapt cei doi batrani sunt ei doi. Frumos, romatic, si real. Nu mi s-a parut o poveste imposibila, ci mai degraba un mesaj catre acele persoane care tin cont mai mult de puterea financiara si de puterea parintilor decat de dragostea adevarata. Stateam in pat si ne uitam la film si eram de-a dreptul fascinati de ceea ce se intampla intre cei doi. Mi s-a parut foarte interesant faptul ca  , el a tinut minte fiecare detaliu din casa care urma sa fiecandva a lor. Nici o clipa nu m-as fi gandit ca vor ramne impreuna. Dar in nici intr-un caz, nu as fi crezut ca filmul va avea un astfel de final. Parca mi-as fi dorit sa fie altfel. Dar oricum a fost, este si va fi cel mai romantic film pe care l-am vazut vreodata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu