Cat rezista barbatii la shopping?

Cred ca toate femeile au in sange mania cumparaturilor. Daca acestea au in portofel 500 ron nu se opresc pana nu si-au cheltuit pana la ultimul leut. De obicei acestea nu merg singure. Intotdeauna e nevoie de o parere ca sa poate fi sigure ca ce cumpara e si frumos, si sta bine pe ea. Evident ca e foarte frumos sa mergi insotita de o prietena, de sora ta, sau de ce nu, de iubit sau sot:). Doar ca sotul, nu prea rezista la 5 ore de shopping. Poate la inceput, cand vrea sa-si impresioneze consoarta, sta si mai mult, insa odata relatia stabilita, la revedere ore multe la cumparaturi cu el. Al meu, recunosc a stat 7 ore cu mine la cumparaturi. Insa era abia la inceputul relatiei. Acum cand ma vede ca intru in magazin prefera sa stea cu mandra noastra la o prajitura sau pur si simplu ma asteapta afara. Oricum eu, probabil sunt exceptia de la regula, nu imi place sa cheltuiesc multi bani pe haine si nici nu imi place sa stau mult la cumparaturi. Poate si fiindca nu am rabdare sa stau si sa ma uit la fiecare cusatura, la fiecare tiv, la tesatura.daca imi place o iau, daca nu, merg mai departe. Insa, de exemplu daca vad acelasi produs in 2 magazine diferite, evident ca am sa cumpar produsul mai ieftin. Chiar daca asta inseamna sa merg in celalalt capat al orasului.
 
Cred insa ca majoritatea fetelor, sunt mult mai fericite daca merg la cumparaturi cu sotul. Din pacate insa acestia nu rezista foarte mult. Cu siguranta prefera sa faca orice altceva decat sa o insoteasca pe ea la cumparaturi. Pentru ei e foarte simplu cand merg la shopping. Au vazut, au probat, le-a placut, au platit si au aplecat. Nu stau sa caute un alt model mai fin, mai comod, sau mai stiu eu cum. In primul magazin in care a intrat, de acolo si-a cumparat si produsul dorit.
 
Asa ca, dragi femei, de acum inainte cand vreti sa va luati iubitul cu voi la cumparaturi, sa va pregatiti pentru o sesiune cat mai scurta de shopping, daca nu vreti ca acesta sa fie super bosumflat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu