prin metrou

Tarziu in noapte pe eternul drum cu metroul dinspre Warschauer Str. L. sta vizavi cu capul lipit de bordura de sticla si se concentreaza sa isi tina sub control starea de rau. Incerc in zadar sa o cheer up. Nu imi iese. Dar nici somn nu imi e. Raman fascinata de panatalonii harem ai tipei de langa L. O fixez discret. Are un aer de frantuzoaica. Pentru ca nu e frumoasa, dar elegantul alternativ al outfit-ului spune „ceva“. Si iar imi amintesc de grupa de francezi de la R. Si stramb din nas. N-ai cu cine, domle, n-ai cu cine… La Kotti urca un tip cu sireturi verzi si palarie alba. Duce in brate o plasa cu tupperdosen. Ce tare sa pleci la 2 noaptea undeva sau de undeva cu mancare. Nu m-as fi gandit. Am mancat toti morcovii din farfurie. Pe toti. Mai un pic si vine. Maine seara. Incep din nou sa ma cuprinda nelinistile. L. se straduieste sa imi zambeasca. La Hallesches privirea mi se lipeste de picioarele goale ale unei asiatice atipic de inalta cu un pulover pe ea. Doar cu un pulover. Si niste tocuri seci. Dar picioarele sunt de milioane. Cel putin din pozitia mea. Incerc in zadar sa proiectez imaginea sexi si asupra fetzei dezgustator de acneica. Langa usa doi tipi cu mult sclipici pe fata. Unul e chiar dragutz, imi aminteste de un prieten al lui A, doar ca nu mai stiu exact de care. Bruiajul francez produs de trei gagici din dreapta mea ma face sa ma intreb daca mai sunt in Berlin. L. a inchis ochii, o privesc un pic ingrijorata si bag mana in geanta dupa servetzele. Pentru orice eventualitate. Insa dau de telefon si uit intentia initiala. Nici un semn. Bine, fie, inghit in sec. Nu vreau sa ma gandesc la nimic. Pantofii tipului blond sprijinit de bara sunt geniali. N-am mai vazut asa o talpa rupta in trei parti. Dar nici cu pantalonii nu mi-e rusine. Ajung la ochelarii de „nerd“ si iar ma enervez ca mie nu imi stau bine. Cat de artist e tipul asta… La Wittenberg Platz se face gol in metrou. Inca o statie si un scurt drum cu taxiul L. isi revine de abia la mine dar se baga direct la somn. Eu imi aprind o tigara in fata geamului si ma gandesc la baiatul care mi-a sarutat atat de frumos mana. E lumina deja.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu