Un gind frumos

Catre toti cei cu ginduri frumoase.
Ungind frumos catre toti cei plini de omenie.
Un gind frumos fauritorilor de pace,pentru ca niciodata sa nu existe moarte la comanda.
Un gind frumos catre cei care sint departe de noi si le ducem dorul.
Un gind frumos pentru copiii care au uitat de parinti,dar care parinti spera ca odata si odata isi vor aminti de ei.
Un gind frumos pentru mamele desconsiderate de copiii lor si care spera in ,,reabilitare”.
Un gind frumos pentru copiii care injura in prezenta mamelor fara nici o jena,facindu-le sa se simta ca ultimele fiinte de pe pamint.
Un gind frumos pentru sotii care sint departe unii de altii in aceasta noapte magica.cind ne permitem sa visam,macar atit,ca sintem fericiti.
Un gind frumos pentru cei care nu mai sint printre noi si care ne vegheaza mereu
Un gind frumos,plin de respect si admiratie pentru voi,toti cei care imi scrieti si reusiti sa ma intelegeti
ca mama,ca om si umil ,,scriitor”al gindurilor mele.
As vrea ca bratele mele sa va cuprinda pe toti,sa va string la piept si voi sa simtiti asta si asa nici eu nu m-as mai simti singura.
Dar nu pot decit sa inconjor pamintul cu gindurile mele si sa ma rog pentru toti ca miine sa fim mai fericiti ca azi.
Credeti ca e posibil?
toti cei care imi scrieti si reusiti sa ma intelegeti
ca mama,om si umil ,,comunicator”cu tineretea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu