Old Mario vs New Mario

Este parerea mea personala, si recunosc ca sunt poate prea sentimentala , dar daca ar fi sa aleg vreodata intre jocurile vechi si versiunile de jocuri noi bazate pe aceeasi poveste, in mod clar le-as alege pe cele vechi. Nu ca aceste jocuri noi nu au farmecul lor, si chiar trebuie sa recunosc ca sunt mult mai frumoase din puct de vedere grafic, iar cateodata povestile sunt mai complicate si mai antrenante, dar jucand  varianta initiala imi aduc mereu aminte de acele sentimente si trairi pe care le-am avut atunci cand am jucat acel joc pentru prima oara si l-am terminat.
Unul dintre jocurile mele preferate este Mario, si sunt sigura ca mai sunt si alti fani infocati ai acestui instalator cu sapca rosie printre cei care citesc aceste randuri.Ideea este ca nici pana in ziua de azi nu am renuntat la acele jocuri Mario originale in favoarea celor noi , adaptate pentru PC sau console. Trebuie sa va spun ca am incercat din toate. Dat fiind ca sunt un fan al jocurilor Mario originale, mi-am pus mai de multe ori intrebarea daca nu as putea sa imi largesc orizontul si sa mai adaug si alte jocuri noi cu acest personaj pasiunii mele. Am incercat jocuri online, jocuri cu Mario la kart, jocuri de tip board – game si chiar si varinate mai noi ale jocului facute pentru console cu motion sensor, dar pana acum nimic nu a reusit sa detroneze jocul in care Mario trebuie sa sara prin Regatul Ciuperca, luptandu-se cu toate obstacolele care ii apar in cale si biruidu-le pentru ca trebuie sa ajunga sa o salvele pe printesa Piersica. Citind aceste randuri imi dau seama ca sunt chiar foarte sentimentala , dar va spun sincer ca sper din tot sufletul ca la un momentdat cineva sa reusesca sa il reinveteze pe Mario la nivelul pe care il merita.
Care sunt jocuri cu Mario sunt preferatele voastre?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu