Mancarea tip fast food

Cred ca toata lumea, a incercat cel putin o data, o astfel de mancare. Si ce gust bun are. Pacat insa ca e plina de grasimi si e total nesanatoasa. Dar pana la urma cui ii pasa?  Eu una, as manca shaorma toata ziua. Am noroc si ca nu ma ingras. Cred ca daca as avea un metabolism diferit m-as ingrasa la greu de la mancarea fast food.

 Mie imi place sa manac in special shaorma cu de toate. De obicei nici pe aia nu o pot manca toata. Dar gustul e al naibii de bun. Si cu o cola rece langa, e excelenta. Nu sunt o ahtiata dupa astfel de mancaruri. Mai infulec asa ceva, cand trec prin centru, fiindca la noi in cartier nu este. Si atunci cand o fac o savurez. Doar ca de cele mai multe ori, ma uit cu tristete la copiii de scoala, si vad ca numai porcarii din astea baga in ei. Si e trist, fiindca vor ajunge in adolescenta niste grasi, si niste frunstrati. Nu stiu a mea copila, daca va manca asa ceva. Nu voi avea cum sa o controlez. Nu i-as interzice total, departe de mine gandul asta. Adica eu sa mananc si ea sa se uite la mine? Dar i-as da asa cu moderatie. O data la cateva luni.Oricum vad ca McDonalds-ul e vesnic plin de copii mici, cu parintii lor la un mic Happy Meal. Stie toata lumea ca deja ce e prea mult strica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu